Shadow Word generated at Pimp-My-Profile.com

outing on mall

Written on 8:48 AM by Sopik

Assalamualaikum...

Semalam aku ada talk sama si helmo, nurol and mezano thruu chatting kan memplan liat wayang and main cod. Lama dah kami inda hangout wa di mall. So boys nya tau dah ni cam biasa, 10 from house, 11 jumpa di foodcourt, then makan martabak, cod, cinema, extra activity. Girls nya boleh buat activity kamu sendiri lah tu...inda kan ramai-ramai banar di netcom hahaha.

Before makan atu, choosing the movie lah buy tickets. Then dah selasai baru makan. Before movie starts jumpa di cinema dulu boys and girlsnya. Lapastu barutah meliat cinema sama-sama sefamilia.

Bah atu saja ku kan cakapkan. Dengan ini semua paham apa yang telah di terangkan oleh saya. Harap maklum.

Edit: si mezano belayar ke kk ah (seafood bawa balik ke brunei eh tuk kami) ya balik on wed dapan...so aku kan mau thuu pulang ni...But si nurul ah yang ke honkong ani (disneyland hahah) balik thuu dapan time outing ah...so cana ni? haha aku buat poll lah.

Wassalam...
(include signiture here)
sopik bin sci familia.

If you enjoyed this post Subscribe to our feed

11 Comments

  1. MeZaNo |

    Waalaikumsalam yooooo.....aku liat dulu tu yo bila buleh....mrunding sum1 lu....ahahaha...

     
  2. Kirojihah |

    i cant go...aku na kna suh jln2

     
  3. KiMo |

    oi Ammar ckp melayu wah...

     
  4. KiMo |

    Sebenarnya gue kan "dtg" pulang nie.. weseh..(tekarang) hahaha.. Sory yo, aku inda dpt join kmu nie nanti.. pasal gue "telabih" sihat masa nie hahaha.. lagi pun aku k Mall dah kemarin sma c "Zura" hahahaha.. baie, perasan.. Au sopek.. kira babe lah jua 2 ia ah.. hahaha.. kalah jua ia main COD sma aku.. hahaha.. Kana mrh jua nie krg.. haha.. btw, nurul aku inda dtg 2 k mall.. klau aku dtg pun aku bwa c Zura kali.. xp wawawa.. nada deh..

     
  5. naq~i |

    aku................mau tpi inda dpt sal c-buk ku dgn kerja skulah dn projek haha,mun sorang2 pun inda dpt dtg.Nanti sja pik.

     
  6. Airee~ |

    aku c-buk balajr driving "dangan ini dugaan telah tiba...." mun nda paham, paham kn saja tia ahahahah

     
  7. MeZaNo |

    aiiiiii....apa ni !!!! hahahaha aku dtang plang tu.....baie soang2 ta ku tu mcm noob kang d mall a....ish3

     
  8. Sopik |

    matai eh bisai2 wah sapa datang sapa inda ni? yang ku tau kri sama jihah inda dapat dipahami.

     
  9. naq~i |

    Bh yo aku "dtg" ni.......kali haha jgn sja kamu nda.....lau jadi buleh eh.Tpi ramai e lagi yo mcm cikit sja.Mcm NOOB th tu krg lau ckit haha bnr tu zan.eh....C deqin mana ia??? Liat ceta BRUNEI SIUK kali??

     
  10. Sopik |

    bawa si sadeqin wa...cua qi aga rumahnya....aku msj inda membalas ah.

     
  11. Zie Elmo Pearl |

    mm i'm not coming.. got another plan dah..myb next time yea

     

Post a Comment