Shadow Word generated at Pimp-My-Profile.com

Written on 7:00 PM by Hafiz Helmi


Aku mempost ani kan membagi tau update pasal liat wayang ani. Aku booked sudah ticket tadi. Aku booked 10 tickets..Mudahan jua cukup ihh..Tapi kitani liat wayang awal ne yoo!

Tempat: Mall Cineplex
Time: 12.30 start dah movie nya tu

Since movie atu start awal, aku ada tugas untuk kamu semua *esesehhh* HAHA!
  • Datang sebelum 12.30pm
  • Skip class ptang.. HAHAHA! pasal aku pun skip class ptg atu HAHAHA!
Bukan apa~ sekali-sekala jadi "setan", indakan jadi "malaikat" saja. HAHAHAHA! asteeeeee~
Aku alum dapat any confirmation siapa yang ikut, kawanku di MD ganya yang confirm. I hope ramai dapat datang since lama udah tani inda hangout samasama RAMAI2 x'(


If you enjoyed this post Subscribe to our feed

8 Comments

  1. Sopik |

    bah ku kimo edah ps patang tu so okay lah, brapa ta harga ticket a?

     
  2. Hafiz Helmi |

    harga ticket $5, kali lah haha

     
  3. Sadeqin Suhaili |

    Assalamualaikum mi, Deqin here sorry dude i cant't make it to our little family reunion...again! damn it!! matai!! napalah this time i have a reaaaaal good reason this upcoming Monday, i have "undang-undang" that afternoon up till wednesday so yeah~ sorry mi, count me out yet again!

     
  4. Hafiz Helmi |

    Sokay~ i understand guys..

     
  5. Sopik |

    nah kedapatan slalu escape! hahaha apa ni mar sayang eh!

     
  6. Sopik |

    ko ada exam jua gtau alasanmu kau ada exam kan awal balik ka apa buang seteres...

     
  7. KiMo |

    haha mar kau duduk arh tangga saja bh wawawa..

     
  8. Angelic Edah |

    aku and lela nda dapat..:(
    kami ada drama..kesian ghah if kami escape sal ia director..sal ia in trouble ni if inda siap drama ah. so yeah, kami nda sampai ati arah si ghah..tapi anywayy..aku udah liat tdi..ok lahh.p, mcm ntah ah. action nya atu mcm msih low grade wah..kalau bleh up lg sikit, puas jua ati ku. ani mcm drg randah2 kan the word "kiamat" atu..patutnya the worsseeee brabiss wahhh. haha. bah, enjoy kamuu. ;D

     

Post a Comment