Shadow Word generated at Pimp-My-Profile.com

Study group

Written on 12:06 PM by Airee~

Well tdi plg dh start bio. p sebelum atu t.cha elda prgnent yo!... Ok back 2 square 1 isk kmi ada plan B tuk study maths lau bulih yng handal2 maths atu dtg lh dpt kmi betanya(dangar ko Pik!) startnya once again dri kul 8 n balik bila2 msa aja~ mcm aku tdi balik kul 11.30 x aaaa tdi ungtung diorang ah aku melanja makan(dangar ko Pik!(majal haha))

P.s. lau kmu mau tau apa plan A, aku pun nda tau haahhaahahah

If you enjoyed this post Subscribe to our feed

5 Comments

  1. Sopik |

    questions:
    1) uniform sekulah?
    2) ada cigu kah menjaga kitani? ie Susie soh

     
  2. Airee~ |

    aku uniform skulah n nada ckg jaga kita....P kes d rmh nda mau masuk dlm utak pelajaran atu aku dtg sja th... oh btw tampat bekumpul d libery

     
  3. Sopik |

    siapa saja datang?

     
  4. Anonymous |

    aku,akum,mizano(kli)apis,ammar(kli),mr s,naqi,majid

     
  5. KiMo |

    oorrahh.. haha.. sopek jgn tah pki uniform x, pki cawat saja hahaha.. btw susie soh nada nie sibuk ia nya masang cucul.. gagaga.. mun paham bicai... xp

     

Post a Comment