Shadow Word generated at Pimp-My-Profile.com

Don't Look Back!!

Written on 8:48 PM by KiMo


TURN OFF YOUR LIGHTS,
GET READY FOR FRIGHTS......


saya tahu title berikut agak "menakutkan"... (tekrg) especially
to those people who got no balls like Deq... well you know..
haha.. kisah ini berlaku pada diri saya sendiri.. (bukan kes kana
ragut keturunaan) cukup tah ari 2 saja.. HABISSS..
btw, this is true story which happened in front of
my own eyes weseh..

When: 4th dec 08, Thursday
Time: During maghrib prayer
Where: Living Room

Ehem2.. I will tell you the story after I count from 1 to 10.. o.k.. 10! (did I count too fast..??)
shat! wat the joke...! kwang3

o.k seriously, (inda jua serious)..

Masa 2 gue sembahyg maghrib seorang diri d bilik tamu (bahasa "korea" nya living room).. sebelum gue sembahyg atu jam dah menunjukkan 6:25 ptg..

KiMo: Eh!! aher dah nie bekta sembahyg.. kana pancar karang.. (kira alim lah 2) mua masjid x ah... (staie)

Then, time ku sembhyg atu tiba2.. aku tedangar bunyi "mcm" ada urang memanggil (bukan "mcm" ruti... au mezano).. bunyi nya kira2 canilah... pssttt... aku pun malaskan melayan sal aku pikir atu perasaan ku saja eseh.. kira control macho lah 2... (tarang2 takut).. tapi lum batah
atu tecium tah ku lagi bau harum.. baunya mcm bau "kapur barus" BOOOWWHH!! gila x.. kambang jua bulu ketiak leh nya...

kata urg tua2 nya lau ada smell yang lain atu (excluding Kantut) jgn d tagur.. sal atu menunjukan sesuatu yg tani inda nampak melintas berdekatan dgn tani... IT'S TRUE!! tapi yg ku heran bunyi dan smell atu serentak dtg dari 6 'o' clock...(meaningnya belakang.. indakn inda paham Qin.. NOOB bnr eh!!) hahaha.. joking Qin.. dont take it seriously.. righhhttt...

Lapas ku habis sembahyg maghrib.. aku pun berdoa agar aku nie kana jauhi dri segala mahluk2 yg jahat atu... (tapi aku rasa mahluk yg satu nie karas kepalanya..) o.k back 2 my story again..
aku pun tarus lah membaca yassin.. besalah mlm jumat.. boss gue nyuruh baca yassin lau inda kana CRAZY BANG!!... inda ganas d mana 2...

So, aku pun baca yassin dan beharap.. mahluk 2 inda ngacau aku lagi... Tapi, kira-kira dlm kul 7 (kan habis membca yassin) lagi sekali aku kedangaran ada urg manggil aku.. kali ani takut banar gue.. inda gue tau apa kn d buat???

KiMo(ckp dlm hati): Eh Palui x... sapakn 2 manggil ah.. noob bnr eh! inda jua patut urg salnya aku ja sorang dlm bilik tamu nie... Shat eh!! (mentel lah 2.. caweeeyyy..)

Apa lagi... aku pun sasaklah, menoleh ku k belakang ku liat nada apa-apa... tapi bau kapur barus yang ku cium tadi 2 semakin kuat baunya... (inda jua tagap bnr lah... apaan??)

KiMo(ckp dlm hati): Eh!!(te Eh!!-Eh!! saja ni c KiMo ah.. haha..) nada jua ada urg.. bekta ku keluar eh.. kambang dah bulu ketiak nie.. kwang3 (takut jua dah 2..)

PENDEKKAN CERITA..

Bro ku c Fauzi pun balik dari bejalan sma kawannya(bakal kaka ipar) Hot x ah.. kwang3..
ia pun memanggil mamaku untuk bercerita d bilik tamu.. aku time atu kelurusan berlintasan..
tarus tah jua masuk k living room... besalah kanak2 kan menyampuk x ah.. hahaha..

Bro: Ni nah ma.. perfume yg ku bali d Dubai ah..
Mum: Owh.. bisai jua ah..
Bro: Ku simpan tadi d sini sekajap (atas meja).. bisai nie ma.. perfume ah.. ia buleh menspray automatic nie... kira2 dalam masa 30 minit sekali spray..
Mum: Owh.. bh simpan tah di sana..


"Karas banar nie kepalanya mahluk ah!!!"

Rupa2 nya.. perfume tah 2 yang bebunyi ah.. padan tah pssttt..
tah ganya,.. sama bau yg ku pikir kapur barus 2 panya "Ambi Pure"
CILAKA PUNYA PERFUME!!
mengalih saja ku sembahyang laju2... (lagi cia..) kwang3...
apa Qin?? kira sah x 2 ah!! hahaha..

If you enjoyed this post Subscribe to our feed

11 Comments

  1. Sadeqin "Gunny" |

    WTF!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! THANK YOU KIM FOR WASTING A COUPLE MINUTES OF MY LIFE READING YOUR DAMN FUCKIN' POST!!!!!!!!!!! NOOB!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! YOU PUT THE BOOB IN NOOB!!!! WHILE YOUR AT IT GO FUCK YOURSELF!!!!!!!! AHAHAHAHAHAHAAHAHAHAHAHAHAHHAA SHIT!!!!!!!! AHHAHAAHAHAHAHAHAHAH ASSWIPE!!!!!!!

     
  2. naq~i |

    Hahahahahahhaa LOL bnr tu yo, siuk udh tu ceritanya behijap yo hahahahahaha Perfume rupanya LOL baca yassin lgi tu lau atu makhluk atu pun inda mau lari yo

     
  3. MeZaNo |

    Auu...kim...
    hahahaha

     
  4. Sadeqin "Gunny" |

    Yo kim the part yng kau dengar org panggil kau that's true dude, it happened to me... pretty tight ass experience man! ahahahah yng spoilnya cerita mu ani PERFUME AH!!! THIS WOULD MAKE A GOOD-ASS STORY TO TELL PEOPLE MAN! hooah!!! Sorry fo' the hating comment yo! ahahah no hard feeling eh? or should i say you got no balls eh? ahahahaah sorry kim...you got owned!

     
  5. Sopik |

    ^hater just above this comment^ hahaha apakan kimo kesian jua eh baru tah tau pasal spray perfume automatik...au wa kimo aku tau kau inda teclick time atu...yatah tu nah lain kali tarus tahlil doa selamat apa. rating cerita 3-4/5 hahaha 3 ke empat tu bukan 3 minus empat lulz.

     
  6. naq~i |

    Aku pun pernah yo, masa aku sembahyang ada bunyi yo,

    Ko tau apa ckp nya ROTI PANAS~ atu ketawa ku (batal sembahyang ku yo) Yo inda ku bali roti wal ni kn sembahyang ku dulu. Lastu majal wh, lapas abis sembahyang aku makan roti Gardenia lastu menyamal ia lari LOL bnr wh ia atu(MENYAWANG YO)

    apakn ku baritau ani??? hahaha

     
  7. KiMo |

    hahaha.. sory.. Qin.. oi.. mezano ko dah membaca ka ceta ah??? hahaha.. sibuk tah ganya ko nie..(kira mentel lah 2) hahaha..

     
  8. Sadeqin "Gunny" |

    HA-HA very funny qi! Roti panas! right~ i'll give more than roti panas! I'll give you your ass panas $1 per piece hahahahahahha SHAT! yo qi check out bentley bro's punya vid ada baru....

     
  9. MeZaNo |

    au kim...hahahaha...au sibuk ku kana ambil jda manager Fiorentina a....hahahaha

     
  10. Zie Elmo Pearl |

    haha panat eh ceta nya... takut ku dah haha

     
  11. KiMo |

    hahaha.. antah kau mezano eh perasan!!!

     

Post a Comment