Shadow Word generated at Pimp-My-Profile.com

Folder Katok

Written on 11:18 AM by Sieyakkam

Tadi aku ke sekolah kn, yatah dgn ini saya ingin memaklumkan bahawa esuk folder katok akan sampai ke sekolah tu. Aku tadi kena beritahu oleh salah seorang cikgu perempuan yang inda lagi single. Ohh, sungguh kecewa aku, hati ku hancur berkecai bagaikan kaca yang terhempas jatuh ke tanah. Alangkah baiknya jika dia masih bujang.

Back to the point. Siapa-siapa yang ingin mengambil folder atu silalah datang ke kaunter pertanyaan sekolah Menengah Say Hasan. Atu pun kalau ada kaunter atu. wawa. Pandai-pandai tah berdikari esuk. Barangkali arah bilik pendaftaran tu.

Tapi aku inda pulang datang tu pasal aku sdh dtg hari ini hanya kn mengambil kad jemputan untuk hadir ke sekolah hari Sabtu ani. Alang-alang jua kn mengambil esuk, hari Sabtu sama jua ku ke sekolah.

Buruk eh, kana suruh lagi pakai baju uniform sekolah tu hari sabtu ani bekulat-kulat sudah baju sekolah ku ah besimpan arh aquarium. Belakangnya. Ada baju Say Hasan, meluat ku bah tadi menunggu arah dome ah sambil main Big Two. Kan muntah ganya inda rasa kn melihatkan student sana atu yang aku di sini masih cinta akan ex-school ku. Cis, bedebah sungguh.

Akan tetapiii~, sekian.

If you enjoyed this post Subscribe to our feed

No Comment

Post a Comment