Shadow Word generated at Pimp-My-Profile.com

HELO!

Written on 4:01 PM by Kirojihah

Aha...i juz remembered (more precise REMINDED) what my password was....
Lama dah na blogging...Thanx to ***** ehe...mau tau spa? Sendiri kamu! AHA! Well my 5sci 3 frenz, BILA??????? aku g kan taruh ar rah my pool..confirmkan deyhhh~

MENU FOR SATURDAY:
1) Bwa sendiri minuman
2) Bwa sendiri makanan
3) Bwa sendiri pelampung yg na ndai branang

AHA! nada deyh~ $1 tu a sekali msuk.entrance fee...lum g mknan qu chrge.uhu..ahaha

*Lady Kirojihah*

If you enjoyed this post Subscribe to our feed

7 Comments

  1. Sopik |

    lah bebayar kah makanan? if minuman dapat kami bawa kali...poolnya bayar jua ka?

     
  2. naq~i |

    makanan bebayar kh??payah kn cari free d dunia ani.pool pun bebayar??$1,noob ku ni sal swimming ah,bh bawa boat sja ku,inda ku tenggalam.ANTAM!!!!swimming pool atau pool 8-ball?? hahaha bh out~ aku cari masa utk dtg

     
  3. KiMo |

    haha.. bebayar lagi ka?? haha.. lau inda pyh bebayar a.k.a "FREE.." inda buleh ka??? hahaha... sal nya kmi alum gi "Payday" wah.. hahaha... btw,aku confirm nie k rumah c jihah.. 14th Feb kn yo?? lau ari lain.. gue inda tau dpt ka inda.. hehehe... k.. Capiche..

     
  4. Sadeqin "Gunny" |

    There is no such thing as free in this world, if it's free then the world would got bankrupt ^.^ apadaaa~ yo jihah no problem tu, i'm willing to pay...for myself hahaha right~

     
  5. MeZaNo |

    hahaha,eyooh bebayar g ah.......bah aku on plang tu sal c dqin kan mmbayar kan...kan dqin?? hahaha bah yo aku liat la dulu tu mun ku dpat...ahaha

     
  6. Zie Elmo Pearl |

    yiiihaaa..deqin blnja ahaha lol...prasan aku aaaa..heheh c u kamu2 at jihah's houz

     
  7. Angelic Edah |

    haha..eh, pool, and makanan nda pyh byr..cake sja xp hahaa..byr dengan hadiah laa..LOL.
    bah, confirm ah, on the 14th..sapa kan dtg awal dgnkan ghah ngusai2 and masak2 dialu-alukan..aku and si lela kskulah kali dlu tu..ngambil sijil..skajap plg saja..

    and oh btw, game ada kah urang kan bawa? cause if nada, someone bawa monopoly ka, or dvds..liat movies saja..hehe. bah, see you guys sana..

    XOXO

     

Post a Comment