Shadow Word generated at Pimp-My-Profile.com

KATOK FEVER!!

Written on 9:42 AM by KiMo

"PTEK, HERE WE COME...!!"

Seperti yg sudah abiskita maklum hampir 90%... eseh...
inda pulang accurate bnr tu ah... hahaha... shit eh... kmu kn belurus jua ka??
haha.. ko Mezano jgn ko mcm2... tampaaa kang.. haha.. mana ko yo??
aher ko ka, register d katok ah?? haha.. aku kul 7:45 dah d sana...
haha.. semangat jua 2 yo... haha..

Gue buat post ani.. sal kan gtau lah.. kepada kwn2 ku...
yg alum lagi register d katok atu.. haha.. takut krg kmu inda tau
apa kan d buat.. dah kmu smpi d sana.. haha.. mcm Noob tah kmu
tu nanti klau inda tau apa kan d buat.. haha.. inda ja Ngian Naqi??
hahaha..

Place: PTEK a.k.a Nasi Katok Mamak..
Date: 3rd February '09'
Time: 8:00 - 11:00

So, mcm biasa lah pagi2 dah bgun awal.. dlm kul 6 a.m..
semangat dah tu.. haha.. paksa pki bju smart2 yo.. haha..
iata nada 2.. mcm kan apply keraja sja yo.. haha..

Sudah semua ready... aku sma "Bonda" tercinta.. haha.. (bida bunyi nya..)
tarus tah k katok.. pki kerita.. inda kn pki skateboard kali Qin.. haha..
(Au Mezano, skateboard bh haha..) masa kmi otw, k sana 2...
gila yo.. bnyk bh traffic ah.. haha.. iata kpda yg alum register 2.. awal2 tah jln..
dlm kul 6 jln tah.. haha.. menangis 2 yo.. menunggu klau bnyk kerita ah haha..

Kira2 dlm 60 minit lah kmi kn smpai k katok ah.. inda jua berapa bth lah...
minit jua ganya 2.. bukan nya sampai sejam.. hahaha... Au wah..
masa kmi arah jln baru atu.. hutan ganya yo.. apa kan d liat??
haha.. nada bangunan langsung.. haha...

Masa ku sibuk meliat hutan2 atu.. nmpk cia ku lampung basar...
kira mcm lampung stadium lah.. haha.. panya padang skulah katok tah 2..
haha.. lawa lah jua padang nya ah.. kalah "Stadium" SMSH haha..
kira menyindir lah 2.. haha.. mcm d "Mesir" bh padang SMSH ah... hahaha...
bakal sja inda be unta.. hahaha... pacah2...

Sudah tah padang nya lawa.. pastu aku liat sklhnya ah...
matai eh... hensem bh sklh ah haha.. Au Mezano, hensem bh.. haha..
sudah kmi parking kerita, kmi tarus tah k Auditorium durang..
ada jua aku nmpk ex2-SMSH.. iata asal ja nmpk..
eh mcm kenal, eh mcm kenal, eh mcm kenal.. haha.. majal...
au Naqi.. urg Noob gnya catu haha..

Information ani untuk urg2 yg alum register saja..
baik jua d bagitau, krg kana ucp Noob inda pedah-pedah...
inda ja Ngian Naqi?? haha..

Mula2, lau kn masuk dlm "Multiplayer" Hall atu.. haha..
ada 2 nanti student katok, bgi numbur giliran... bukan nya
numbur betuah tu ah... haha.. jgn salah angap eh haha..
nada kana bagi hadiah 2.. haha..

Sudah tu.. menunggu tah kmu tu.. mcm kan mengambil ubat
saja.. hahaha.. boring kali ah menunggu ah.. haha..
pastu dah kana panggil.. ada tah tu kana gitau apakan d buat...
leh cgu d sana.. pandai2 saja be hidup... haha..

Bh yo, aku gitau ah subject apa saja ku ambil ah.. haha..
matai eh.. aku pun inda sangka cana buleh aku belajar subject
tersebut.. masa form 6 hahaha... sh**! **it! shitt!!! haha..

Sebenarnya kan "Hampir" sama pulang mcm c sopek sma Mezano...
haha.. satu atu gnya lain hahaha... Physics, Math.. atu confirm lah
ah sma.. haha... yg satu ani.. antah eh.. 4bia ku kan gtau kmu hahaha...
especially P.O.A student.. hahahaha... au, aku ambil accounting yo...
hahaha.. inda ku sangka.. terjadi mcm ani hahaha.. shit eh..
ckp cgu atu aku inda dpt ngambil Geo nya.. haha.. sedih jua ku 2 yo...
haha.. ko punya psal nie Qin.. hahaha...

Ckp nya aku sesuai untuk pelajaran yg ada bnyk number2 nie...
hahaha.. apakan alasannya ah.. menyakitkan jiwa.. pastu nya
lau aku ambil subject atu.. aku buleh masuk Engineering or Finance
haha.. matai eh.. tapi inda apalah.. besyukur tah apa yg ada.. weseh...

Ok guys smpi d sini sja... eh yo, nya cgu atu rajin2 dangar berita dlm
tiga minggu nie haha.. sal ada kn d ambil 2 nanti d SMSH.. ckp nya
folder untuk orientation.. katanya lagi pki uniform SMSH ah.. tyme
orientation ah.. haha.. boring jua 2.. sal d katok lum ada uniform
yg tetap.. hahaha.. So, cari tah bju2 SMSH tu.. haha.. sma seluar
"BELACAN" kesayangan kmu ah.. hahaha...

btw, inda ku nmpk tdi cgu Geo ah.. shit eh.. hahaha..
inda tia ngajar aku nie.. haha.. untung c sopek eh haha.. Baie.. haha..
lau ada sal berita tu.. gtau2 ah post arah blog.. dangar ko sopek,
Deqin, Naqi.. sapa lagi yg be internet nie.. haha.. ko Mezano
sorry lah ah... haha.. WiFi curi inda gi ada.. haha..

Lastly, congratulation to student2 yg sudah rasmi..
jadi student PTEK a.k.a "Nasi Katok Mamak" haha..
To Ammar and Helmo.. Gud Luck Guys.. kmu dua ganya
arah lain.. haha.. tinggal 8 sja nie "Mafia" d Katok.. haha..
dont worry.. kmi "Conquer" tu nanti Katok ah...
kmu Conquer lah jua PTEM sma MD atu.. haha...
walaupun sorang gnya.. We Know, You Can Do It.. haha...
btw, lau ada hot chicks d sana.. sound2 jua yo hahahaha...
d katok bnyk lah jua hot2 atu.. hahaha.. nya durang
cgu nya pun ada hot2.. hahaha.. Ya Rabbi.... hahaha...
dunia2... bukan aku ckp tu ah.. c k-ri.. haha.. girl scout kaliah
anak ah... haha.. paham2 lah kmu, c k-ri wah tu...
btw, lau kan buat reunion tu jgn alang2.. haha..



With Respect & Honour,
KiMo.








If you enjoyed this post Subscribe to our feed

5 Comments

  1. Sopik |

    hahaha ambil accounting ya, terror dah ni hahahaha. Kenapa kau kim, ia saja menakut2kan kau bah tu, macam aku cgu geo a.k.a cgu hot katok, di takutinya aku wah "payah banar ni geo 6 fom, lain dari olvl" cakap english lah ya ah paham2.

     
  2. naq~i |

    Hahahahaha ucapnya aku NOOB walaupun aku dorang register d katok hahaha,kepada yg inda tau apa2,NOOB th bnr hahaha,nda org ambil bio mcm aku kh??? damn!!!. Inda ia mau ambil geo kali,yg lain terima apa yg subject aku pilih sal apa???? sapa tau?? sal aku NOOB n QIUD hahahaha antam. uniform katok alum ada yatah suruh nya pakai bju mcm d MD

     
  3. Airee~ |

    hahaha buiii semoga berjaya poa ah ahahahaha lol btw aku pincin dah girl scout(tapuk2 ja liat) tktr z2l marah aahhaah hahaha qi2 aku awl2 kna pajal ambil bio ahhh p aku pilih geo sal....CKG GEO ATU HOT WAHHHHH!!!!!!!!! kalah miss marry(mna c muammar???) ahaha

     
  4. MeZaNo |

    BOH DOI !!!! TAU KU TU BUI !!!!! hahahaha...au kimo....aku ahir tdi yo..sma samir nasri ja ku tdi...hahahaha btw unifom ku "ilang" ah...matai tu eyh..hahaha

    peace !!! later baaaaaaaa.....................
    ..............................
    ..............................diieeeee !
    hahahaahaha

     
  5. KiMo |

    haha.. jumpa d katok yo... jgn kmu nada hahaha... Adios...

     

Post a Comment